HÅRPUDDER FRA DEFINE – FUNKER DET?

 Heihei, Jeg vurderer å kjøpe meg slik hårpudder fra Define. Den er så bitte liten også koster den nesten 80kr! Jeg vet sykt dyrt. Men jeg har veldig lyst å prøve den ut. Men jeg trenger deres hjelp. Det frister å kjøpe, men jeg gidder liksom ikke å kaste bort nesten 80kr viss du skjønner? Så jeg lurer på dere som har prøvd den, funker den egentlig, får du større volum av den?

Jeg skjønner egentlig ikke hvordan det går an å få volum i håret av hårpudder? Jeg må seriøst prøve den ut. Men jeg skjønner heller ikke hvordan den kan koste så my når den bare er cå rundt 10cm. Hater når småe ting er så dyre, spesielt dette hårpudderet her!
Får du større volum av den?

17 kommentarer
    1. jeg har ikke prøvd akkurat den, men jeg har prøvd hårpudderet fra Dust-It og jeg liker det kjempegodt! det koster enda mer enn det fra Define, men jeg synes det var verdt det 🙂

    2. jeg har lest om folk som har brukt det og synes det funker vbeldig godt.men de mener også at håret ble ekstremt tørt av det..

    3. Sånn som Dina sa, håret blir veldig tørt. Dette er pga. at pudder drar ut fuktighet og tørker håret.
      (Erfaring av å spise en skje mel i fuktig munn).
      Pudder trekker til seg fuktighet og etterlater noe du kan riste/børste ut – noe som skaffer volum :- )

    4. den funker helt fint, egentlig. Selv var jeg litt skeptisk til den, men sammen med hårpudderet bruker jeg også spray for ekstra hold, hvis ikke må man gå å dutte opp håret hele tiden om du skjønner : )

    5. Dut’in koster mye mere. Du får like bra efekt med dett hår puddre. det løiger på rundt en 80.- kr. Anbefales :))

    6. Jeg har nok ikke prøvd den, men jeg har hørt at den Osis+ Dust It er bedre. Den koster runt 200kr-400kr hos friøsren, men jeg kjøpte den for 89kr på nettet. Venter på at den skal komme akkurat nå. 😛

    7. Det kan funke men da blir håret ditt veldig tørt, vis du prøver å vaske det 2 eller 3 ganger så er det forsatt tørt :/
      klem anh/ <33

    8. Jeg har bare prøvd dust-it fra swartzkopf, det koster nesten 200,- og er mye mindre enn den fra define. Men det er ihvertfall kjempebra, men håret kan ofre bli litt rart og tørt av det.. :]

    9. jeg har det å jeg anbefaler det vist du likert stoooort volum å litt frusete hår. det som er det dommenste med pudderet er at du må dusje etter du har brukt det, det sitter skikkelig godt å du blir veldig tørr 😉 lykke till <3

    10. Jeg har ikke prøvd det. Men hårpuddere til Big Sexy Hair, det har jeg prøvd. og det funker. Jeg bruker det bare til luggen, men du bare masserer det litt også kan du forme det, på 123 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg