JEG ER EN AV DEM SOM IKKE LIKER FOTBALL

Det er en sport som jeg nesten ikke kan tolerere, og det er fotball. Men jeg klandrer ikke folk som liker det da selvsagt. En gang i tiden så gjikk jeg faktisk på fotball, men det ble kjedeligere og kjedeligere så jeg slutta. Skjønner ikke hva som er vitsen løpe etter ballen og sånt, neida jeg skal ikke klage på dere som elsker fotball.

Men jeg har vert på fotballbana og sett på at guttene har spilt, okei jeg følgte ikke så godt med da for jeg skjønner ikke det meste. Jeg var mest opptatt av og friske opp fotballtriksa mine. Haha eller ikke, jeg kan jo nesten ingen slike triksegreier og har NULL peiling når det kommer til fotball!


<3


Sjekk den lange halsen da, sjiraffen laffen lol


Jeg husker ikke helt, men her tror jeg at jeg kasta ballen til meg selv. Ellers så skulle jeg prøve meg på et triks som Ole gjorde som så ganske kult ut..?

btw: Var det noen som så på norske talenter i sta? Etter min mening syns jeg den jenta på 12 år burde blitt med videre i finalen. Hun var sykt flink til å synge!

Liker du fotball, hvem heier du på i Norske talenter?

8 kommentarer

Siste innlegg